وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

چگونه یک تکست و شعر نویس ماهر شویم

اموزش های هیپ هاپی ( مورد علاقه خودم )اموزش رایگان تکست نویسی و نویسندگی مبتدی تا حرفه ای 25 فروردین 1403 35 بازدید 0 دیدگاه

اشعار در هر ژانری ضروری هستند، اما شاید مهم ترین آنها در ساخت یک آهنگ رپ قوی باشند. از این گذشته، آهنگ های رپ و موسیقی هیپ هاپ به شدت بر شعر، ریتم و قافیه تکیه دارند، در حالی که سایر ژانرها توجه بیشتری را به ملودی منحرف می کنند.

از این رو، برای ایجاد آهنگ های رپ فقط نیازی به دانستن نحوه نوشتن آهنگ نیست، بلکه باید به طور خاص نحوه نوشتن آهنگ رپ را بدانید. خوشبختانه، ما یک راهنمای گام به گام ساخته ایم تا تقریباً هر کسی بتواند در نوشتن رپ عالی شود. در زیر به مواردی که یک آهنگ رپ عالی می‌سازد، نحوه ساخت موسیقی رپ و چند نکته مفید خواهیم پرداخت.

 

بنظر شما چه چیزی یک موزیک رپ را خوب میکند ؟

 

برای اینکه بفهمیم چگونه یک آهنگ رپ بنویسیم، ابتدا باید نگاهی بیندازیم که یک آهنگ رپ قانع کننده چیست. در اینجا برخی از عناصر استاندارد صنعت موسیقی وجود دارد که می‌خواهید در تمام آهنگ‌های خود بگنجانید:

 
داستان

موسیقی هیپ هاپ و موسیقی رپ شامل "گفتن حقیقت خود" است. از بسیاری جهات، این ژانرها می توانند آسیب پذیرتر از سایر ژانرها باشند، زیرا شما اساساً داستان را در اولویت قرار می دهید. ساختار آهنگ معمولاً نسبتاً ساده است، اما روند آهنگسازی رپ به شدت به داستان گوینده بستگی دارد. شنونده برای نوشتن آهنگ‌های رپ باید شما را باور کند. همه چیز از یک داستان سرچشمه می گیرد.

 
جریان

آهنگ های رپ بیش از هر سبک دیگری از موسیقی به جریان بستگی دارد. لازم نیست همه سبک شما جذاب و منحصر به فرد باشد، اما آهنگ شما باید به دقت ساخته شود و هر غزل دقیقاً همان طور که مد نظر شما بود، به ضرب آهنگ برسد. تمرین پخش آواز ضروری است زیرا بسیاری از موسیقی رپ بر اساس بیان شما ساخته شده است.
سبک غنایی

هنگام نوشتن شعرهای رپ و هیپ هاپ، باید از ابزارهای ادبی زیادی استفاده کنید. علاوه بر قافیه، ترکیب دو عبارت، اصطلاحات، استعاره ها و غیره واقعاً یک آهنگ رپ را تأثیرگذار می کند. یک خواننده رپ عالی می داند که بازی هوشمندانه با کلمات به تجربه شخصی او کمک می کند تا در سطح قوی تری با شنوندگان ارتباط برقرار کند.

 
ضرب و شتم

وقتی صحبت از نحوه نوشتن یک آهنگ رپ می شود، به آیات رپ و آهنگ عالی نیاز دارید. در حالی که آیات اول هستند، قدرت تولید را دست کم نگیرید! یک ضرب قوی می تواند به راحتی یک آهنگ رپ را به موفقیت اصلی برساند، فقط به این دلیل که صدای خوبی دارد.

می توانید یک بیت را به صورت آنلاین اجاره کنید، یک تهیه کننده پیدا کنید یا یاد بگیرید که چگونه بیت های خود را بسازید. در حالی که سبک‌های ضرب آهنگ رپ از نظر صدا بسیار متفاوت است، آهنگ‌های کلاسیک هیپ هاپ اغلب نمونه‌هایی از آهنگ‌های منتشر شده قبلی را در بیت قرار می‌دهند. گاهی اوقات رپرها ضربات خود را حول یک نمونه می سازند یا کر یک آهنگ را در یک هوک ترکیب می کنند.

چگونه یک تکست و شعر نویس ماهر شویم

0 ستاره توسط 0 نفر

آهنگ های پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود