وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

چگونه رپر شویم قسمت سوم (حرفه ای )

اموزش های هیپ هاپی ( مورد علاقه خودم )اموزش رایگان تکست نویسی و نویسندگی مبتدی تا حرفه ای 12 اردیبهشت 1403 41 بازدید 0 دیدگاه

1.کمی پای خود را فراتر بگذاریم

  

رپ با دوستان افرادی را پیدا کنید که دوست دارند رپ کنند و به نوبت با هم رپ بسازند. وقتی بتوانید از جریان دیگران الهام بگیرید و از جریان دیگران تغذیه کنید، خلاقیت آسان تر است. به خود نام مستعار بدهید و نام خدمه را انتخاب کنید. قبیله وو تانگ این کار را برای نشان دادن استعدادهای فردی و به اشتراک گذاشتن منابع انجام داد.

2.افزایش تمرین گروهی

 

 در مورد یافتن رپ بتل ها و نشان دادن خود فعال باشید. از کوچک شروع کنید - برای گروه های کوچکی از همسالان خود اجرا کنید و بازخورد دریافت کنید. وقتی با آن احساس راحتی کردید، به دنبال میکروفون‌های باز بگردید تا بتوانید اجرا کنید.

    مبارزات آزاد فرصتی منحصر به فرد در هیپ هاپ است و می تواند راه خوبی برای برقراری ارتباط باشد، اما فقط در صورتی که واقعاً مهارت های سبک آزاد خود را تقویت کرده باشید و با قراردادهای یک نبرد آزاد آشنا باشید. می‌تواند تقابل‌آمیز و بد به نظر برسد، زیرا شامل بسیاری از بحث‌های خام است، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری برای ثبت‌نام، برخی از آنها را بررسی کنید.

  

3. شروع به ظبط کنید

 

رپ های خود را ضبط کنید با تهیه کننده یا خواننده رپ دیگری که تجهیزات ضبط دارد ارتباط برقرار کنید و خودتان را ضبط کنید. با بیت های اصلی، قافیه های جدید بنویسید و بهترین ها را حفظ کنید. در تصمیم گیری عاقلانه رفتار کنید - ممکن است وسوسه انگیز باشد که اولین چیزهایی را که می سازید خیلی دوست داشته باشید، زیرا "واقعی" به نظر می رسد. مطمئن شوید که این چیزی است که واقعا از گوش دادن به آن لذت خواهید برد.

    سعی کنید خودتان ضبط کنید. به طور فزاینده‌ای، فناوری ضبط در رایانه‌های خانگی و تلفن‌های هوشمند از کیفیت بالایی برخوردار است. همیشه بهتر است از تجهیزات واقعی استفاده کنید، اما در ابتدا خودتان این کار را انجام دهید.

   

4.استفاده از فضای مجازی

  

موسیقی خود را در اینترنت قرار دهید. هنگامی که چندین ضبط خوب از خود در حال رپ زدن به دست آوردید، شروع به پرورش حضور آنلاین برای موسیقی خود کنید. موسیقی خود را در YouTube، SoundCloud، Spotify، iTunes قرار دهید. آن را به صورت رایگان در آنجا قرار دهید و ببینید چه اتفاقی می افتد. چیف کیف، خواننده رپ شیکاگو، قراردادی چند میلیون دلاری را بر اساس قدرت یک میکس و چند ویدیوی یوتیوب که بسیار محبوب شده بودند، امضا کرد.

    

اموزش نویسندگی و رپری 

چگونه یک تکست و شعر نویس ماهر شویم

چگونه یک رپر موفق شویم ؟

چگونه در کمتر از 10 دقیقه یک تکست رپ بنویسیم 1

چگونه رپر شویم قسمت سوم (حرفه ای )

0 ستاره توسط 0 نفر

آهنگ های پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود