وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

چگونه در کمتر از 10 دقیقه یک تکست رپ بنویسیم 1

اموزش های هیپ هاپی ( مورد علاقه خودم )اموزش رایگان تکست نویسی و نویسندگی مبتدی تا حرفه ایاین قسمت اختصاصی سایت است 26 فروردین 1403 50 بازدید 0 دیدگاه

آیا برای نوشتن یک آهنگ رپ آماده هستید؟ در اینجا نحوه شروع ساختن یک بانگ به صورت گام به گام آورده شده است. به یاد داشته باشید که این مراحل لزوماً در سنگ ساخته نمی شوند. در واقع، هنگامی که شروع به نوشتن یک آهنگ جدید می کنید، گردش کار خلاقانه شما می تواند به راحتی تغییر کند. به این مراحل به عنوان یک چارچوب اساسی برای یادگیری نحوه نوشتن آهنگ رپ فکر کنید، اما اجازه ندهید که خلاقیت شما را محدود کنند.

  
1. پیام خود را مشخص کنید

آهنگ های رپ عالی حرفی برای گفتن دارند. برای نوشتن چیزی تاثیرگذار، باید در مورد چیزی که می دانید بنویسید. شنوندگان بدون شک می توانند بشنوند که آیا شما در حال نوشتن یک آهنگ از صمیم قلب هستید یا نه یا فقط سعی می کنید یک آهنگ رپ پر از ایده ها و الهامات عمومی بنویسید.

آیا قصد نوشتن یک آهنگ دیس را دارید؟ میخوای درمورد اومدنت رپ بنویسی؟ هر چه هست، با آنچه می دانید صحبت کنید. قبل از انجام هر کار دیگری، همه چیز در مورد رسیدن به ایده درست است. لزوماً نباید "عمیق" باشد، اما مطمئن شوید که ایده انتخاب شما برای فردی که هستید معتبر است.

  
2. بیت یا اهنگ خود را بسازید

یکی از بهترین راه‌ها برای به جریان انداختن خلاقیت‌هایتان این است که با آهنگی قوی بنویسید. اگر این قطعه اولیه از پازل را مشخص کرده باشید، به دست آوردن اشعار، کلمات قافیه و ساخت آهنگ رپ بسیار آسان تر است.

اگر می توانید یاد بگیرید که چگونه با صرف زمان بر روی ضربات خود به تولیدکننده بهتری تبدیل شوید، باید. این می تواند به روند نوشتن کمک زیادی کند زیرا می توانید آهنگ خود را مطابق با آهنگ و جریان خود ساختار دهید. رپرهای جدید ممکن است مایل به انجام این کار نباشند، اما این تمرین خوبی است. به علاوه، بسیاری از بزرگان (فکر می‌کنید کانیه وست، تایلر خالق، جی کول و امینم) آهنگ‌های خود را می‌سازند. داشتن این مهارت خوبی است.

گزینه‌های جایگزین شامل کمک گرفتن از یک دوست، خرید بیت آنلاین در مکانی مانند Beat Stars یا استخدام یک تهیه‌کننده در منطقه شما برای کمک به ساخت آهنگ‌هایتان است.

  
3. هوک خود را پیدا کنید

وقتی نوبت به یادگیری نحوه نوشتن یک آهنگ رپ می رسد، باید بدانید که چگونه یک قلاب جذاب بسازید. این قسمتی از آهنگ است که مدت ها پس از پایان پارازیت شنونده به گوش شنونده می چسبد. قلاب‌ها بخش‌های کوتاه و جذابی هستند که معمولاً در کر یک آهنگ هستند که به بیان تم کلی آهنگ کمک می‌کنند.

 

لینک پربازدیدترین مطالب هفته  

چگونه در کمتر از 10 دقیقه یک تکست رپ بنویسیم 1

0 ستاره توسط 0 نفر

آهنگ های پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود