وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

چهار نکته تاثیرگذار برای تکست و شعر نویسی

اموزش های هیپ هاپی ( مورد علاقه خودم )اموزش رایگان تکست نویسی و نویسندگی مبتدی تا حرفه ایاین قسمت اختصاصی سایت است 17 فروردین 1403 51 بازدید 0 دیدگاه

اکنون فرمول اصلی ساخت رپ و هیپ هاپ را می دانید، اما اجازه ندهید که شما را متوقف کند. این چند نکته را هنگام نوشتن مجموعه نوارهای بعدی خود در نظر بگیرید.

 
1.گوش کن!

اگر تا به حال احساس کمبود الهام می کنید، فقط به هنرهای دیگر نگاه کنید. همه هنرمندان بزرگ از کسانی که قبل از آنها آمده‌اند یاد می‌گیرند، بنابراین سهم خود را در این نوع گوش دادن فعال انجام دهید. در واقع، داشتن یک آهنگ مرجع برای هر آهنگی که ایجاد می کنید بسیار خوب است. به این ترتیب، اگر احساس می کنید در فرآیند خلاقیت خود گم شده اید، چیز خاصی دارید که باید به خود نگاه کنید.

همچنین زمانی که خلق نمی کنید برای مطالعه وقت بگذارید. هر زمان که به یک آهنگ رپ عالی گوش می دهید، سعی کنید از آن درس بگیرید. چه چیزی در اشعار تأثیرگذار است؟ ملودی قلاب چگونه با بقیه آهنگ کار می کند؟ چه قافیه هایی بیشتر برای شما جذابیت داشت؟

منابع رایگان زیادی در سایت هایی مانند یوتیوب وجود دارد که به شما کمک می کند تا گوش خود را بسازید. حتی می‌توانید رپ را در کنار شعرهای مورد علاقه‌تان تمرین کنید یا متن نوشته‌شده یک آهنگ را جستجو کنید تا ببینید گوینده چگونه مورد خود را می‌سازد.

  
2.با طرح‌های قافیه‌های مختلف آزمایش کنید

رپ همه چیز در مورد قافیه است. مطمئن شوید که تلاش می‌کنید تا چیزها را برای شنونده جذاب نگه دارید و در هر چند سطر، جریان یا تأکید ریتمیک خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید ساختارهای آهنگ کاملاً جدیدی را امتحان کنید، مانند تعویض فرمول شعر معمولی 16 نواری با یک بیت 8 میله.

  
3.سبک های مختلف را امتحان کنید

به راحتی می توان فراموش کرد که رپ ژانر غالب بسیاری از زیرژانرهای دیگر است که قطعا ارزش کاوش را دارند. برای نام بردن از چند مورد، کافیست به صدای متفاوت رپ ایمویی از صداهای رپ مومبل از رپ آگاهانه گوش دهید. راه های بسیار متفاوتی برای پیاده سازی صدا و ابیات شما به عنوان یک هنرمند وجود دارد، بنابراین از تجربه ضربات

  

3.مختلف، الهامات جدید و سبک های جدید نترسید.

در حالی که یافتن راهی برای قافیه سازی که برای شما معتبر باشد، مهم است، اما بدانید که مجبور نیستید توسط یک سبک خاص نسبت به سبک دیگر محدود شوید.

 
4.آسیب پذیر باشید

فراموش نکنید که اشعار رپ به عنصری از اصالت نیاز دارند. خود را به چالش بکشید تا فراتر از منطقه راحتی خود بروید. به یاد داشته باشید که آسیب پذیر بودن اغلب منجر به ارتباط عمیق تر با شنوندگان شما می شود.

امیدواریم این راهنما نوشتن آهنگ رپ خود را برای شما آسان تر کند! فقط به یاد داشته باشید که تمرین باعث عالی می شود. مطمئناً با کمک این نکات، خطوط و قافیه های برجسته را در کوتاه ترین زمان ممکن می نویسید.

        

چهار نکته تاثیرگذار برای تکست و شعر نویسی

0 ستاره توسط 0 نفر

آهنگ های پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود