وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

چگونه رپر شویم قسمت دوم (نیمه حرفه ای)

اموزش های هیپ هاپی ( مورد علاقه خودم )اموزش رایگان تکست نویسی و نویسندگی مبتدی تا حرفه ایاین قسمت اختصاصی سایت است 23 فروردین 1403 51 بازدید 0 دیدگاه

1.سعی کنید سبک خودتون رو گسترش بدید

      

چند شعر بنویس هنگامی که احساس راحتی کردید با ضربات مختلف رپ می‌زنید، شروع به ساختن قافیه‌های خودتان کنید. نیازی نیست نگران چیزی باشید که در مورد آن رپ می کنید، فقط چیزهایی را که در اطراف خود می بینید انتخاب کنید. شما حتی می توانید در مورد لباس پوشیدن در صبح، راه رفتن با سگ، پختن شام، رفت و آمد به محل کار، یا حتی در مورد مکالمه ای که با کسی داشتید رپ کنید.

    حداقل روزی ده قافیه بنویسید. حتی اگر آنچه را که نوشته‌اید دوست ندارید، بعداً می‌توانید برگردید و آن قافیه‌ها را به چیزی که دوست دارید بازگو کنید. وقتی در نهایت چیزی را که می شنوید دوست داشتید، آنها را در مقابل دوستان خود آزمایش کنید و نظر آنها را بشنوید. یک فرهنگ لغت قافیه برای کمک به بهبود قافیه های خود تهیه کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید دایره لغات خود را با مطالعه توسعه دهید.
    بسته به اینکه تحت تأثیر چه کسی هستید، محتوای آهنگ های رپ می تواند بسیار متفاوت باشد. هر آهنگ لیل وین اساساً یک خط در مورد عظمت Weezy F Baby است، در حالی که خواننده رپ مانند Raekwon داستان های پیچیده ای را با پروازهایی از بازی صوتی صوتی تعریف می کند. چیزهای مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی طبیعی است.

   

2.مدام رپ کنید

Image titled Be Punk Pop Step 15  

مدام رپ کن یکبار GZA گفت که "Wu-Tang" مخفف "Witty Unpredictable Talent and Natural Game" است که به همان اندازه که ما در موسیقی رپ خوب به دنبال آن هستیم، توصیف خوبی از هر کدام است. برای اینکه آن را به طبیعت دوم تبدیل کنید، باید همیشه رپ کنید. تا جایی که می توانید به موسیقی رپ گوش دهید، آن را تجزیه و تحلیل کنید و از همه چیز الهام بگیرید. رپ موفقیت آمیز ساعت ها و ساعت ها تمرین نیاز دارد، بنابراین باید هر زمان که می توانید هر کاری که می توانید انجام دهید.

    یک ژورنال رپ درست کنید رپ های خود را دنبال کنید و آنها را خارج از ژورنال تمرین کنید. آن را همه جا حمل کنید تا وقتی الهام گرفتید، جایی برای نوشتن افکار خود داشته باشید. یک پشیمانی می تواند یک عمر طول بکشد، به سادگی یک ایده عالی را یادداشت نکنید، زیرا فکر می کنید آن را به خاطر خواهید آورد، زیرا این احتمال وجود دارد که احتمالاً فراموش کنید. جی زی قافیه های خود را نمی نویسد و در نتیجه، گفته است که تمام قافیه های آلبوم را فراموش کرده است.

  

3. تکنیک خود را پیدا کنید

  

Image titled Become a Fast Rapper Step 8

  

یاد بگیرید که چگونه به طور موثر رپ کنید. فراتر از اشعار خوب و توجه به ریتم، چند تکنیک وجود دارد که می توانید برای درک بهتر و انتقال پیام خود از آنها استفاده کنید.

    بر صامت ها تاکید کنید. اگر سعی کنید به روشی که صحبت می کنید رپ کنید، قابل درک نخواهد بود.
    سخنان خود را روشن نگه دارید. توجه داشته باشید که کلمات خود را تیز نگه دارید.
    ریتم مهمتر از قافیه است. اگر سبک آزاد شما قافیه نمی‌شود، تلو تلو نخورید یا متوقف نشوید - فقط در ضربان خود بمانید و همه چیز درست خواهد شد.
    بلند بلند باش! در حالی که صدای خیلی بلند هرگز چیز خوبی نیست، مهم است که هم به معنای واقعی کلمه و هم به صورت استعاری شنیده شود.
    از قبل به آنچه رپ می کنید فکر کنید تا در لکنت زبان یا جستجوی کلمات گیر نکنید. هیچ چیز بدتر از توقف در وسط یک جریان رپ نیست.
        بتوانید در مورد خط بعدی خود فکر کنید در حالی که هنوز 100٪ به خطی که در حال حاضر رپ می کنید می دهید.

  

4.تقلید ممنوع

  

Image titled Sing in Tune Step 12

واقعی خودت باش , بهترین  آهنگ ها باورپذیر هستند زیرا هنرمند قلب و روح خود را در آنها می گذارد. اگرچه وسوسه انگیز است که از علاقه مندی های خود تقلید کنید، اما اگر نوجوانی از حومه شهر باشید، رپ در مورد امپراتوری جهانی کوکائین شما سخت خواهد بود. لزوماً لازم نیست 100% مواقع "حقیقت" را بگویید، اما باید واقعی و باورپذیر باشید.

    بفهمید که چه چیزی در مورد شما منحصر به فرد است و چه چیزی را به جدول رپ می آورید. نیازی نیست که پاسخی مبتکرانه یا ساده برای این سوال داشته باشید، اما سعی نکنید مانند خواننده رپ دیگری باشید، حتی اگر آنها یکی از بهترین ها باشند. برای اینکه بتوانید خوب عمل کنید، باید چیز جدیدی را به صنعت معرفی کنید.

    

5.تمرین با سبک ازاد یا همون Free style بهترین فراموش نشه

   

  

سعی کنید تمرین سبک آزاد داشته باشید. شاعر آلن گینزبرگ یک بار گفت: "اولین فکر، بهترین فکر." با خطی که قبلاً نوشته‌اید شروع کنید و سپس مستقیماً از گنبد خارج شوید: اگر به سرعت در قافیه‌نویسی ماهر می‌شوید، انجام آن در همان لحظه می‌تواند راهی برای باز کردن مهارت‌هایتان باشد و خودتان را با آنچه به دست می‌آورید شگفت زده کنید. .

    ظاهراً لیل وین هرگز قافیه نمی نویسد و فقط با گوش دادن به آهنگ و شیرجه زدن به این شکل، رپ می زند.

     

6.در ذهن خود ریتم و بیت سازی کنید

  

Image titled Prepare to Sing Step 10

  

ضربات خود را بسازید برای ساخت موسیقی واقعاً اصلی، شروع به توسعه بیت های خود برای کار کنید. این کار شما را آزاد می کند تا بتوانید انواع بیت هایی را که می خواهید بسازید، از انواع سمپل ها و صداهایی که دوست دارید استفاده کنید و مردم را با صداهای کاملاً اصلی شگفت زده کنید.

    از طرف دیگر، می‌توانید با تهیه‌کننده‌ای که مشتاق به اشتراک‌گذاری آهنگ‌ها است، ارتباط برقرار کنید. می تواند به یک رابطه پربار منجر شود.

   

امو،ش نویسندگی و رپری 

۱.چگونه رپر شویم قسمت اول (مبتدی)

2.چگونه یک رپر موفق شویم ؟

3.چگونه یک تکست و شعر نویس ماهر شویم

 

لینک پربازدیدترین مطالب هفته  

چگونه رپر شویم قسمت دوم (نیمه حرفه ای)

0 ستاره توسط 0 نفر

آهنگ های پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود